reklama

Me, myself and I

Čo? Idem písať o sebe? Áno, idem. Keby som len vedela, čo o sebe napísať. Viete už o mojom živote. No neviete ako ho žijem. Nikto z vás mi nevidí do hlavy. Nikto ma nepozná na sto percent. A síce, možno jeden, dvaja by sa našli..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

No, takže ja. Prefarbená dlhovlasá blondína s priezračnými zelenými očami. Ha-ha-ha. Výška, ideálna. Váha už moc nie, ale čo narobím. To sú veci, ktoré vidia všetci. Vzhľad. Vnútorný vzhľad bude už ťažší, ale pokúsim sa. Pozerám na notes a mám ,,deja vu." Dúfam, že teraz to napíšem lepšie ako predtým.Neviem, pri čom začať. Napísem jednu peknú vetu na úvod do môjho vnútra: Ja milujem.:) Áno, je to tak. Milujem tanec, ale to už dávno viete. Pretože tanec je zmyslom môjho života. Milujem písanie. Tiež už viete prečo. Milujem hudbu, zumbu, svojich priateľov, ktorým týmto ďakujem. Všetko toto už viete. Nevadí.Slabosti. Tie moje. Tých teda je..: Palmy, náušnice, teplá posteľ, tenisky, môj i Pod, chachaland, knihy, Grey's anatomy, New York, zmyselné debaty Spomienky, v akejkoľvek forme. Ďalej už ani neviem. Jednoducho tieto veci zbožňujem. To ste ešte možno nevedeli, však?:PSom ambiciózna, veľmi. Každým dňom chcem rásť. Niekedy je to až prehnané, ale mne to nevadí.Som precitlivená. Rozplače ma hádam všetko smutné. Z času na čas sa mi chce plakať aj pri nejakých videách, alebo pri pár pekných slovách, ktoré povie človek, od ktorého by som to v živote neočakávala. To dávam za vinu môjmu biologickému oteckovi, ktorý ma nebol schopný vychovať.(Prepáč Mum, viem že nemáš rada keď ho spomínam, ale iné, rozumné vysvetlenie som na to nenašla).Ešte som sebavedomá, zdravo. Pre niektorých som možno zvláštna. Neviem pre koho, ale aj ja si tak dakedy pripadám. Nechápem svoje obdobia búrok. Aj keď je to len jedna noc, jedna hodina, jeden deň. Na čo vôbec sú? V nich sa akurát tak cítim viac zraniteľná a slabšia ako obyčajne. Boh vie, asi taká zvláštna naozaj som.Občas sa zasa cítim ako introvert. Viem, že priatelia sú so mnou stále, ale ja som aj tak väčšinou sama. Doma som sama. V mysli som sama. Vtedy sa cítim presne tak. Ako introvert.Ku tej precitlivenosti.. Možno o tom veľa ľudí nevie, ale som citlivá, dosť. Bohužiaľ(našťastie?) uvažujem srdcom, nie rozumom. Nie vždy to je výhra. Doplatila som na to už hádam miliónkrát.Bože, ukazujem vám len moju temnú stránku. Mám aj dobré vlastnosti. Som bláznivá, pozorná a rada sa smejem, často. Niekedy aj na všetkom, ale to musím byť v kruhu správnych ľudí. Uhm, ešte som priateľská. Až moc. Keď si pripustím nesprávnych ľudí blízko, tak je to veľká nevýhoda. Ale prežijem, čo by nie.Veľa snívam vo svojej bubline. Neviem prečo, asi ma to baví. Ten pocit, že som úplne niekde inde je jednoducho neopísateľný. Ja som rada, že som tu a som spokojná. Občas nie je všetko ako má byť, ale ja som sa už prispôsobila. Aj keď sama seba poznám najlepšie, tak bolo celkom ťažké opísať sa. Ale zvládla som to. Aha, ešte niečo..Každý by ma zhodnotil inak.Mum by povedala, že som šikovná, krásna, talentovaná a že so mnou nemá problém.Zuzka by povedala, že som ,,úplne pekná“, že som ako ona, že ju ľúbim a že som jej blondska.Moja bývalá triedna by asi povedala, že sa dobre učím, že som múdra, že sa pekne obliekam a že žijem vo svojom svete.Môj budúci Daddy by povedal, že som zlatá, dobre vychovaná, ale napriek tomu drzá a že nech si spravím konečne poriadok a nech zoberiem psov na prechádzku.A môj biologický otec, ktorý ma nikdy nevidel?To bude navždy záhadou.Takto ma vidia iní. Ja sa vidím rôznymi spôsobmi. A občas mi dôjdu na jazyk aj takéto prirovnania. Som, aká som. Viem, len že som originál. A že nikto nie je taký, ako ja. Mám svoju bublinu, to som vlastne ja. Ale v skratke som presne taká, ako som napísala tu: ,,Niekto, kto miluje tanec, zumbu, svojich priateľov, hudbu a slová, čo dávajú zmysel. Precitlivená, cieľavedomá a naivná. To som presne ja.“ Takže, dosť bolo o mne. Veď vy už dávno všetko viete. Stačí si pozrieť moje články. Tam je celá moja duša. Asi tak nejak to je.

Jana Sedláčková

Jana Sedláčková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slniečko. Aj tak mi zvyknú hovoriť.Milujem tanec, seriály a slová, čo dávajú zmysel.Rada varím, spím a pekne sa obliekam.So svojimi ambíciami raz dovediem mojich známych do hrobu.Raz budem žiť v New Yorku. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu