reklama

O splnených, nesplnených snoch..

Moje sny ma vždy nútia premýšľať. Nie tie, čo sa mi každú noc snívajú, ale také, ktoré si chcem splniť. Možno sú to len blbé výplody tínejdžerky, ktorá má hlavu v oblakoch. No nie až tak vysoko, lebo sny sa neplnia každý deň a to viem aj ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Mám pocit, že moje sny sú až príliš veľkolepé na to, aby boli v tomto momente uskutočniteľné.. Raz príde deň, keď sa jeden z mojich snov stane skutočnosťou. Pár krát sa mi to už stalo. Určite poznáte ten pocit, až sa jeden zo snov naplní. Ovládne Vás eufória a celým telom sa Vám rozlieva príjemný pocit. Ani neviete, čo hovoríte. Najčastejšie je to veta: „Pripadám si ako v sne!“ Áno, každý niečo také prežil. Mne sa splnil jeden sen, že som viedla tanečnú hodinu. Od doby, čo som sa to dozvedela až do momentu, kedy sa tá hodina začala ma zmocňoval úžasný pocit. Trénovala som, nechodila poriadne do školy, dávala s kamarátkou do kopy všetky detaily celej hodiny, ktorú malo vidieť aspoň stopäťdesiat ľudí. Bol to ale krásny mesiac. V kalendári som si vyratúvala, koľko dní zostáva a nemohla som poriadne ani jesť. Posledný týždeň pred mojim veľkým výstupom som skoro vôbec nespala. Tento môj vysnívaný deň začal celkom obyčajne. Zobudila som sa vo svojej posteli, ako vždy skôr ako človek po mojom boku. Pozrela som sa na hodinky, 8:00. Hovorila som si, že je to celkom normálny deň, aj keď som vedela, že to tak nie je. Raňajky, prechádzka, doladenie posledných detailov.. Ešte aj kvapka make-upu a upravené vlasy. Neviem ako to celé prešlo, ale najviac som si to uvedomila keď som stála na pódiu a čakala, až sa spustí hudba a ja budem tancovať pre ľudí. Ten moment nastal a vo mne sa prebudilo niečo.. Niečo také, že by som dokázala aj nemožné. Niečo, čo popiera zákony fyziky, príťažlivosti a neviem čoho všetkého. To niečo mi dávalo silu celú hodinu. Jasné, bol to úspech nad všetky moje úspechy. Keď sme skončili, to niečo pomaly vyprchávalo. Potom som si odtancovala ešte jedno vystupko a uvedomila som si, že už je po tom všetkom. Nemala som náladu na nič, tak som sa vybrala domov. Keď som si sadla do kresla, to niečo bolo už celkom preč. Zrazu som sa rozplakala a necítila som nič iné, iba prázdno. Nedokázala som myslieť na to, aké to bolo skvelé. Musela som myslieť na to, že to je preč. Moja sila, ktorej som sa držala bola preč. Myslela som, že sa už nikdy nevráti. Sama neviem, či si ku mne ešte nájde cestu. Pochybujem. Ďalšie sny sú nesplnené a ja sama neviem či chcem aby sa splnili hneď. Nechcem znova zažiť to prázdno, ktoré chodí hlavne po Chachalande.. Je to zvláštne, veľmi zvláštne. Sny sú na to, aby sa plnili. Ibaže potom to už nie sú sny. Potom to je realita, ktorá je krásna. Vy máte tiež svoje sny. Ja ich mám ešte tucet.. O tom, že niekedy navštívim mnohé miesta po svete. O tom, že raz budem najlepšia v tom čo robím. O láske, presne o takej, o ktorej písala Evita...A ešte by som ich vedela napísať. V každom z Vašich životov nastane tá správna chvíľa keď sa Vám otvoria dvere do krajiny nepoznanej. Na každý sen príde ten správny čas. Môj čas tu už bol, bolo to skvelé a hneď na to také, aké som to nechcela. Asi som si to príliš pripustila ako vždy. Pamätajte si jedno: Vaše sny Vám nikdy nikto nemôže zobrať. Snívajte, snite, prežívajte sny a žite ako by mal byť každý jeden deň Vás posledný. Ja to tak nerobím, možno pre to ma moja sila dávno opustila.

Jana Sedláčková

Jana Sedláčková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slniečko. Aj tak mi zvyknú hovoriť.Milujem tanec, seriály a slová, čo dávajú zmysel.Rada varím, spím a pekne sa obliekam.So svojimi ambíciami raz dovediem mojich známych do hrobu.Raz budem žiť v New Yorku. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu